søndag den 12. december 2010

Energigivende eftermiddag..

Jeg har brugt eftermiddagen i rigtig dejligt selskab. Julehygge hos Fandango, hvor Sys havde disket op med lækkert guf. Irene fortalte julehistorier, og det er hun super god til! Vi startede selvfølgelig med Peters jul. Ind imellem var der forskellige konkurrencer og jeg var heldig at vinde et nøgle Noro Sekku, med frit valg af farve. Otte forskellige farver, så det var enormt svært at vælge farve, men jeg tror jeg valgte det flotteste, i mine øjne vel at mærke! Hvad der skal strikkes ved jeg ikke, men pludselig dukker det rette op. Og sådan et nøgle garn er faktisk nogle gange flottest, når det bare ligger til grams og velsyn :-) Tine har skrevet et indlæg fra eftermiddagen og der er der billeder, endda også af giraffen her ;-)
Jeg fik ikke taget billeder, men inden jeg tog afsted var jeg i gang ved symaskinen og dét tog jeg billede af, så det får i lige at se.

Små fine julesokker i gang ved symaskinen.

Og så var det jo den weekend, men pyt med det, for jeg er nemlig SÅ glad for min nye tjans i Netgarn, at det er en sand fornøjelse, at møde på job, men også at jeg om fredagen har fortjent weekend, og så nydes den i større grad :-)

3 kommentarer:

  1. Tak for hyggeligt selskab :-)

    Hvor er de da bare super søde, de små sokker!
    De må da vist på min ønskeseddel :-)

    God arbejdslyst i næste uge!

    SvarSlet
  2. Dejligt med sådan en dag i hyggeligt selskab.

    Ja pyt med at weekenden hurtig er ovre hvis man har et arbejde man er glad for og du arbejder jo nærmest med din hobby ; ))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...