mandag den 29. oktober 2012

Herlig kreativ lørdag..

Lørdag var det tid til kreativ messe i Fredericia, sammen med Birgit, Henriette og Helle, ligesom sidste år.
Vi havde en super dejlig dag. I år havde jeg været så heldig at vinde en billet hos Arnica.dk og var selvfølgelig en tur omkring deres stand og gramse på moskusulden, som er SÅ blødt og lækkert. Og i de skønneste farver.

Lækkert mad, som blev indtaget stående ved Henriettes nye skønne bil. Det var noget, faktisk meget koldere i år, end sidste år, men solen var fremme ind imellem og det er altså bare hyggeligt!

Ved siden af mig, som tager billedet, står Julie, som vi mødtes med dernede. Det er så hyggeligt at rende ind i andre bloggere og lige få sat ansigt på, men det var ikke så mange bloggere vi mødte denne gang, måske fordi vi ikke havde de genkendelige bloggerskilte på i år!
Men jeg kender en del af de søde og skønne mennesker på de forskellige stande og fik SÅ mange krammere. Tak til alle jer! Ingen nævnt, ingen glemt..
Mine indkøb var ikke så mange, men det viser jeg efterhånden som der bliver fremstillet af materialerne. Der er både noget der skal strikkes og noget skal syes. 

1 kommentar:

  1. Det ser rigtigt hyggeligt ud!!
    Spændt på at se hvad du har fået købt ?
    kh hanne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...