torsdag den 24. april 2014

Regnbueleg grøn..

Et lille udpluk af grønne emner. 

Den grønne dims i nederste venstre hjørne, er en nyerhvervelse, den er til at lave grøntsagsspaghetti med, ikke helt så god som forventet, men den kan bruges. Armbåndet der ligner en gammel telefonledning, er købt på den italiensk ø Elba. Et andet armbånd er hjembragt fra Afrika. Souvenir fra Mallorca, som også findes i gul. Grønne ørepropper, ubrugte. 
I næste uge er regnbuens farve, blå. Der kommer jeg vist på lidt af en opgave, men mon ikke der dukker lidt op her og der.

8 kommentarer:

  1. Det er en sjov leg, i har gang i! Jeg ville også komme på den med blåt. Den farve har jeg aldrig rigtig haft et godt forhold til 8-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare rigtig sjovt. Jeg går på jagt i skabe og skuffer, og opdager mine ting på en helt anden måde, end når man bare åbner en skuffe eller kigger sig rundt :)

      Slet
  2. Sikke nogle fine grønne ting du har fundet... rigtig god måde at tage billede på

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina S. Jeg har før været med i farveleg før, men denne gang synes jeg det kunne være sjovt på denne måde :)

      Slet
  3. Billedet viser at grøn findes i mange skønne nuancer :) det er min ynglingsfarve. Den blå bliver også lidt af en opgave for mig, men som dig tænker jeg - der dukker nok noget op ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør der nemlig Aslaug, og jeg havde egentlig mere grønt, men synes ikke det passede ind :P Fjollekone her :) Hvis jeg havde taget mit strik med, så havde der været en hel del mere, for grøn er/har været min yndlingsfarve, i garn ihverftald,i mange år.
      Åh den blå er værre, er spændt på hvad der kommer ud af det :)

      Slet
  4. Tallerken, sytråd, sugerør, strikkepinde, smykker - du har været på jagt! :o)
    - men hvad er grøntsagsspaghetti? lavet af hvilke grøntsager og hvordan?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er lidt af hvert her Liv :) Squash er det der oftest bruges til spaghetti, og det smager super skønt :) Den virker på den måde at squashen skæres i mindre stykker, sættes på den ene del af den grønne dims, og så skal der ellers skrues og skrues, og den kniv der sidder i dimsen, får det til at komme ud som det fineste spaghetti :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...