fredag den 18. juni 2010

En dejlig dag i vente..

Lige her i løbet af et par timer skal jeg med bus og tog til Skals. Jeg har heldigvis en 'god' dag og det gør jo kun glæden større. Jeg satser på at nå udstillingen på Skals inden jeg senere skal hente to af mine tre guldklumper. Senere endnu hos mine forældre, støder min søster, svoger og nevøer til. Eneste vi mangler for at være fuldtallige er min ældste søn. Ikke at gøre ved, for han har en anden aftale, med Daisy ;O) Vi er alle samlet for lige at sige på gensyn til min ældste, som om en uges tid drager en tur til Afrika, sammen med en veninde. De er væk i en måned og hold da op, som jeg er misundelig. Men hvor jeg under dem sådan en tur. Jeg rejste jo selv til Færøerne dengang, og valgte så at blive, men mon sandsynligheden for at hun bliver i Afrika er særlig stor. Nej vel?

Snupper lige dette farverige tørklæde med i toget, for nu skal det vist til, at være færdig!

God weekend til jer alle derude :-)

4 kommentarer:

  1. Det lyder som den dejligste Fredag !

    SvarSlet
  2. og ønsket om den dejligste weekend til dig :)

    SvarSlet
  3. Hej Gitte.
    Håber du nyder din weekend i Skals.
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Miri, det blev også den dejligste fredag længe :-)
    Tak Helle, den er allerede dejlig :-)
    Tak Susi, der bliver nydt igennem :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...