onsdag den 2. juni 2010

Det kan ikke være rigtigt...


Det er da onsdag d 2/6 i dag. Og klokken 8.15 havde jeg en tid hos lægen. Og jeg stod da også pænt og meldte min ankomst, hvortil sekretæren spørger om jeg har en tid? Ja, det har jeg da. Nåmen det er menneskelig at fejle, og sekretæren havde åbenbart ikke fået min tid registreret, men kun skrevet den på mit kort.. Øv! Som i pis. Faktisk! For jeg har hammerondt. Sidst hjalp det ikke, og så er det jeg nu bliver nervøs, for hvorfor gør det ikke det? Hva kan der SÅ være galt?
Summasummarum fik jeg ny tid fredag og mandag, og jeg spugte om hun nu var sikker! Øv øv øv, for det har ødelagt min dag.. Men solen skinner og det kan vel bøde lidt på det, at jeg kan sidde på min altan til solen går ned, og nyde det!! NOT.. Ikke i dag. DUM dag.....

2 kommentarer:

  1. Den slags fejl forekommer som mest når man *ikke* har brug for dem!
    *trøstekram*
    God bedring. Kodimagnyl, badering og afslapning, ikke?

    SvarSlet
  2. Øv og øv og atter øv !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...