søndag den 30. maj 2010

Søndagssysler..

Søndagen både sluttede og startede sent! men efter en skøn aften i går og sent hjemme, og til dels afhængig af Facebook og vimsen rundt på nettet generelt, så blev klokken altså 3 inden jeg lå under dynen.
Men klokken 9 havde jeg fået øjne igen, om end de var lidt små, i mine colabunde med en styrke på - 10,5. Ovnen tændt og de supernemme koldhævede grovboller sat på pladen. Uhmm, søndag morgen/formiddag med en lille brunchagtig anretning.. Mums siger jeg bare. Og latte i kruset. Så langt SÅ godt, for søndagen er da stadig lang. Men vejret, hvor er det da et trist vejr til de forskellige arrangementer. Hvor ville jeg gerne til Majmarked hos Margith. Men 2 timer undervejs med bus, og 5½ kilometer til fods, HVER vej, så bliver det ikke i dag. Jeg ville gerne en tur på Ingerslev Boulevard til bagagerumssalg. Men vejret er absolut ikke til nogen af delene.
Men så er det godt jeg skal strikke i eftermiddag i godt selskab. Havde bare håbet jeg kunne ha gået til Åbyhøj, men det gider jeg saftsusme mig ikke i det vejr.

God søndag der ude :O)

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig Søndag , efter en endnu bedre Lørdag :-)

    SvarSlet
  2. Hej Gitte!
    Jeg ville også rigtig gerne have set dig og du ville ikke være kommet til at gå fra Hammel :-)
    Men men vejret har bare været rigtig TRÆLS på godt jysk.
    Vi må ses en anden gang.
    Knus.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...