fredag den 28. maj 2010

En lille ændring..


Jeg strikkede denne top sidste sommer, men har aldrig brugt den. Den var ganske enkelt for vid i halsen. Men så har jeg hæklet en kant rundt i halsen, og nu er den bare blevet lige præcis som jeg vil ha den.. Heldigt :o)
Undskyld billedkvaliteten, ikke nemt at tage billeder af sig selv ;o)

Update
Modellen er fra et tillæg til Hendes Verden nr.1-2008 side 60. Den hedder Grå bluse med rundt bærestykke. Jeg har ændret meget på min, så det er egentlig kun maskeantal jeg har brugt. :o) jeg har strikket i cotton Linen fra Schachenmayr.

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Prøver lige uden stavefejl :-)
    Superdejlig sommerfarve, lige mig.
    Knus

    SvarSlet
  3. Øv, jeg kan ikke se noget billede.........

    SvarSlet
  4. Meget sød top, hvilken model/design er det. Farven er rigtig romantisk.

    SvarSlet
  5. Margith; Farven er nemlig rigtig skøn. Især som jeg ser den her i virkeligheden. Den er lidt varmere i farven :-)
    Knus til dig

    Lene; Øv, men det var bare fordi jeg skulle pille ved alle mulige ting, jeg absolut ikke havde styr på, men nu er det da tilbage :-)

    Bebiane; Tak. Opskriften har været i et lille hæfte med Hendes verden. Skal lige finde den og skriver det i indlægget her :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...