mandag den 30. januar 2012

Så flytter jeg ind..

Endelig er jeg nået så langt på mit Knit Pro etui, at jeg kan flytte ind i det. Altså mine pinde og wirer og diverse småting flytter ind.
Jeg er total forelsket i mit etui, har brugt yndlingsfarver og stoffer.

Forsiden med håndsyet patchworkblomst og broderi. Overvejer lidt knapper på sammensyningssømmen.

Set fra siden. Elsker de farver.

Midterfløj. Lommen blev ikke helt så stor som i mønsteret.

 
Lommerne til wirer. yderst til venstre ses elastikken, som holder det hele sammen.

Selve mønsteret til etuiet har jeg købt hos Filihunkat. Hun har lavet en rigtig god klippe/sybeskrivelse og følger man den er man sikker på et rigtig godt resultat.

20 kommentarer:

  1. wau hvor er det fedt et etui Jeg har også mønsteret til det så det kan være jeg skulle tage mig sammen til at sy det
    Knus Jannie

    SvarSlet
  2. Hvor er det blevet lækkert Gitte.
    Jeg tror sørme jeg skal have fat i det mønster, selv om jeg har et andet liggende.

    Tillykke med jobbet - hvor er det super for dig, men hvor er det?

    Knus.

    SvarSlet
  3. Det er blevet rigtig flot!

    Måske man skulle støve symaskinen af.

    SvarSlet
  4. Tillykke med det nye etui. Det er sørme blevet flot :)

    SvarSlet
  5. jeg stemmer i: hvor er det lækkert. desværre ejer jeg ikke knitpro. forstår ikke helt fordelen,- især når man som jeg har mange tøjer i gang samtidig !!!.
    men skulle måske overveje det, med det flotte etui....

    SvarSlet
  6. Hold op hvor er den flot:)og de farver...mums. Man kan næsten ikke andet en at være lidt misundelig på din strikkepinde,dejligt hjem de får:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Hvor er det blevet flot. Jeg er især vild med kontrasten mellem det grove og fine. Det er et totalt Gitteetui. Tillykke til pindene med deres nye hjem !

    SvarSlet
  8. Hvor er det blevet godt, både smukt og funktionelt. Hvis jeg havde knit pro, ville jeg ile ud og hente materialer til sådan et etui.

    SvarSlet
  9. Hold da op hvor er det blevet smukt og sikke dog et flot håndarbejde. Er glad for at det lykkedes at få det syet ;D. Håber at mange vil få glæde af dit fine håndarbejde.

    SvarSlet
  10. Det er et skønt etui. Jeg mangler desværre de lækre pinde til at putte i, - må vist ønske mig....

    SvarSlet
  11. Hvor er det blevet skøn. Jeg har faktisk også købt mønstret, men det tog lidt pusten fra mig, da jeg så hvor mange ark printeren spøttede ud:O) Men smukt er det og dejligt design...

    SvarSlet
  12. Sikke fint det kan du kun være tilfreds med :-) Nu ses vi snart.
    Knus.

    SvarSlet
  13. Hvor er det blevet super flot !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  14. kære Gitte
    hvis du tager dette aldeles skønne og meget smukke etui med i sommerhus, tror jeg nok liiige du skal holde godt øje med det ... hold da helt ...hvor er det flot ...
    ( sådan ét ville jeg helt sikkert gerne være ejer a' - Det er jo en patchwork-blomst ...som jeg æælllsker :O)

    SvarSlet
  15. Kære Gitte.
    Det er fantastisk flot og sikke flott skarpe hjørner. Jeg må vist bestille hos Lene.
    Dorte

    SvarSlet
  16. Hej Gitte

    Super flot - Det lar' sig ikke nægte, at du har gået på "Skals".

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...