mandag den 19. september 2011

Alle farver..

Jeg ved godt at farveudfordringen er slut nu, men jeg har ugen igennem kommet omkring ting, som havde alle farver og det har jeg tænkt mig at vise i dag.

Halskæde der pynter vældig på en sort kjole.

Opslagstavlen i sin fulde størrelse. Der er tomme huller, som meget snart fyldes ud.


Mine ricetallerkner, bestikket og i baggrunden ses bakken med høns.


Mine hæklede firkanter, som en dag ender som et pudebetræk.



Søstrene grene pose, som indeholde en del af mit stof ligenu.


Glasset ved køkkenvasken med skuresvampene.


Og det elskede køkkenhåndklæde, som forbliver alene, for det var så stort et arbejde at lave det.


Der er sket en hel del med hensyn til farver i mit hjem. For bare et år siden fandtes næsten kun natur, hvidt og brunt. Farverne gør mig glad i låget og sammen med lidt gammelt og nyt her og der, ser det da godt ud.

4 kommentarer:

  1. skønne farvar.... og halskæden bliver bare ekstra klar i farverne, når man har smeltet dem først.. :o)

    god dag

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige billeder du har taget.
    Både i dag og i hele sidste uge :-)
    Du har godt nok mange dejlige ting!

    SvarSlet
  3. hej gitte

    Ja det var vildt underligt i dag ikke at skulle finde EN farve
    smukke farverige sager ... som ja rigtig nok gør glad i låget :o)

    kram♥

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...