lørdag den 5. november 2011

Én kan ikke vente..

Julehalløj er så småt startet hos mig. På messen i Fredericia i sidste weekend så jeg de fineste engle hos Tante Hanne, og i dag, når nu Emil alligevel skulle i den del af gågaden, måtte jeg eje kittet og der er allerede hæklet 3 af de vidunderlige engle, som ses nederst til venstre i billedet. Disse er hæklet i Eskimo på nål 8, men de kan selvfølgelig hækles med andet garn og på mindre hæklenål.
Ellers er det stort set gengangere fra sidste år der ses på billedet, men der er også nyt i tankerne!


Men nu må jeg til kødgryderne, for yngste søn er her og der skal gang i kyllingelasagnen.

God lørdag aften derude....

3 kommentarer:

  1. Det ser ud som om du får det rigtig hyggeligt hos dig, til jul... Sikke mange fine projekter

    SvarSlet
  2. Englen er bare for lækker. Måske jeg skulle forbi Tante Hanne igen i dag. Jeg var der også i lørdags :o)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse fine jule-hækle-projekter du har gang i, hvor ser det bare fint ud!!!
    Tak for din tilmelding til min GiveAway - så kunne jeg jo også finde ind til dig :)
    Her glæder jeg mig til at følge med!!!
    Kh Tina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...