tirsdag den 30. oktober 2012

Endnu en boks..

På lørdagens messe forelskede jeg mig straks i en fat quater hos Gittea patchworks stand. Jeg forhandlede frem og tilbage med mig selv om jeg nu ikke kunne leve uden lige netop det stof, og svaret var nej. Intet af alt det stof der efterhånden hober sig op her i min lille lejlighed, ville kunne overgå dette smukke stof. 

 Nogen kan måske godt forstå min forelskelse og andre ikke. Jeg er total vild med det og har nu en, endnu én, boks til samlingen.

Yndlingsfarver over hele linien, men så absolut ikke det smukkeste jeg har syet. Min symaskine driller, det har den forøvrigt gjort lige fra første dag, og nu må den så en tur med postvæsenet til Hjørring. Lærer jeg for pokker aldrig at købe tættere på. Og forøvrigt også min anden maskine derfra som jeg ikke er tilfreds med... Arghh!
Hvem pokker kan undvære sin symaskine i adskillige dage.. 

4 kommentarer:

  1. Stoffet er skøøøøønt og fin boks.

    For mange bokse kan man aldrig få!!

    God dag

    SvarSlet
  2. Super flot boks, selvfølgelig skulle det stof med hjem. Skal din symaskine laves over garanti?? , for ellers vil jeg meget varmt anbefale Guldager i Århus, de er simpelthen suverænt dygtige

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...