onsdag den 15. juli 2015

Den forsømte blog igen igen...

Bloggen er forsømt, men det vil jeg prøve at gøre noget ved nu, håber så at der stadig er lidt følgere.


Starter op med at vise en kjole som jeg er meget glad for. Den er syet i sort denimjersey, utrolig dejlig at ha på. 27 knapper i forskellige farver - en del er genbrugsknapper. Som med så meget andet, har jeg fundet inspiration på Pinterest.
Mange af mine kjoler er meget farverige og med forskellige print, men nogle dage har jeg bare ikke lyst til at "larme". De dage er denne kjole perfekt, fordi der ikke er så meget larm/spræl i denne kjole, udover knapperne bag på, men dem ser jeg jo ikke selv. 

16 kommentarer:

  1. Mathias Kaastrup15. juli 2015 kl. 17.27

    Flot kjole Gitte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mathias :) Du er jo en af de heldige der har set mig i den, hvor mit hår og knapperne ikke var helt gode venner ;)

      Slet
  2. Fed kjole.
    Jeg er vild med knappeeffekten :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Tine! Jeg var solgt på stedet da jeg så billedet på pinterest, og gik straks i knapkassen :)

      Slet
  3. Den er også flot Gitte og knapperne, de er jo fantastiske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne! Der er lidt af hvert, både gamle og nye knapper.

      Slet
  4. Sådan én må du godt lave til mig:-) Super fed !
    Og selvfølgelig hænger jeg på.
    Kh
    Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne! Jeg går da straks i gang :)
      Dejligt du er her.

      Slet
  5. Hvor er det en skøn kjole, det ser rigtig godt ud med de mange farvede knapper bagpå

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det var helt klart også de farvede knapper, jeg faldt for.

      Slet
  6. Hold nu op, hvor er den flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Eva :) Egentlig ganske enkel, men alligevel ikke.

      Slet
  7. Jo jo jeg hænger også på som læser :) sjovt som blogging har måtte vige pladsen for bla Instagram, men det er vel sådan det går, nye tider ;) jeg prøver, som du jo ved at holde liv i Tante H, vist mest for min egen skyld men jeg synes jo det er så hyggeligt at skrive og fotografere.
    Kjolen ja den er super som alt andet du laver, du er bare knald dygtig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Hanne, det var noget af et kompliment <3 Jeg forstår det jo ikke, jeg syr jo bare :)
      Mange af dem som har ladt bloggen i stikken pga IG, kommer stille og roligt tilbage. Og det er da bare dejligt :)

      Slet
  8. Rigtig flot kjole. Er vild med knapdetaljen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte :) Også jeg, en skam man ikke kan se dem selv ;)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...