søndag den 10. juni 2012

Dejlig lørdag til blogtræf..

I går var jeg til blogtræf hos den multikreative Henriette. Det var en rigtig hyggelig dag. Vi var ikke så mange, men selskabet var ikke mindre godt af den grund. Julie havde jeg ikke mødt før, men hvor er det dejligt at møde endnu en skøn kreativ kvinde i virkeligheden. Helle er en del af nørkleklubben, og ikke nyt bekendtskab, men også en skøn kreativ kvinde.

Billedet har jeg lånt hos Henriette.

Billedet er lånt hos Helle.

En dejlig dag at se tilbage på.





4 kommentarer:

  1. Tak for i går. Jeg smiler stadig :o)

    SvarSlet
  2. Tak for en god dag ;0) Det var hyggeligt at møde dig ;0)

    SvarSlet
  3. Hej Gitte
    Jeg ærgrer mig over at jeg ikke kunne komme ...
    I ser ud til a ha haft en dejlig dag
    Knus ... Håber vi snar ses igen

    SvarSlet
  4. Og næste gang vil jeg altså også gerne med.......
    Kunne desværre ikke denne gang.
    Det ser ud til at have været en skøn dag.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...