søndag den 29. juni 2014

Gang i symaskinen..

Den absolut bedste terapi for mig, er min kreativitet. Selvfølgelig sammenholdt med de tiltag jeg tilbydes, for kreativiteten giver mig en anledning til at isolere mig. De dage med allermest tankemylder, er det godt for mig at sy et eller andet, helst så kompliceret som muligt, for så er der ikke så stor mulighed for at tænke andre tanker samtidig.

                            

I går lørdag fik jeg syet denne Sew Together Bag, købte mønsterbeskrivelsen allerede i april sidste år, men jeg opgav dengang, det engelske var alt for kompliceret og næsten ingen billeder. Under min søgen på Pinterest fandt jeg en blog som her i foråret har haft sewalong netop med Sew Together Bag, så var der ikke langt fra tanke til handling.


Det krævede tålmodighed og tungen lige i munden, for der var mange dele og processer. 



Det færdige resultat er jeg bare helt vild med og jeg er nødt til at videreudvikle lidt på den, for den er lige i det største, ihvertfald til de ting jeg ønsker at bruge den til. Som designeren har udviklet den, passer den perfekt til patchwork.


Tænker at lave en i lidt mere dæmpede farver og måske en i sort/hvid med lynlåse i kontrastfarver. Det er ret spændende at se hvordan de forskellige tasker, der er syet efter mønsteret, ændrer udtryk alt efter stof og farvevalg.

10 kommentarer:

  1. Den er helt vildt flot!!!!!!

    SvarSlet
  2. hej Gitte,
    du kan altså bare det der med farver. Den er kanonflot ! Jeg har også mønstret og linket til Sew-alongen liggende, så måske skulle jeg bare gå i gang ?

    quiltehilsner
    Angelika

    SvarSlet
  3. Hold op den er flot Gitte. Jeg er helt vildt med den. Og sig til hvis du sælger!
    ♥ det vildeste er næsten at du har syet den for at koncentrere dig om andet end tankemylder. Det tager jeg hatten af for. Wow.
    Ha' en skøn uge 27! Kh. Liv

    SvarSlet
  4. Den er da bare helt vildt flot, sikke et imponerende stykke arbejde

    SvarSlet
  5. Åh hvor bliver jeg misundelig på alt det smukke du laver på din maskine.... Altså på den gode måde;)

    SvarSlet
  6. Den er så flot - både i farver og design - Du er så sej på alle måder og godt at få tømt hovedet med krea-processer :-) Knus og kram

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot, men det ser ret indviklet ud :)

    SvarSlet
  8. Superflot udgave du har lavet :) Sjovt jeg har lige købt mønsteret og har også fundet siden med sew along vejledningen og har planer om en grøn udgave, måske med lidt frøer. Det er vist en ret populær model og du har ret - alt efter farver og stofvalg ændrer den karakter. Da jeg så modellen fik jeg lyst til at få gang i symaskinen igen og det skal jeg nok få lidt sjov med ;)

    SvarSlet
  9. Bare sig til hvis der går sport i det, så vil jeg gerne bytte med noget.
    Jeg elsker at besøge din blog - du er så god til det du gør. Glæder mig (næsten) dagligt over min pindeholder.
    God sommer!
    Bente

    SvarSlet
  10. Den er super flot, hvor har du købt mønsteret henne? Den kunne også være flot i sort men farvede lynlåse :-)
    Kg og god søndag

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...