lørdag den 21. januar 2017

Ny kjole..

Det står lidt sløjt til med at sy til mig selv, men denne kjole blev klippet et par dage før nytårsaften, blev dog ikke syet færdig til nytårsaften, hvor jeg iøvrigt for første gang i mange år, var til hyggelig samvær med en flok rigtig skønne mennesker.
Nu er den syet færdig og må indgå i det første hjemmesy i 2017.


Til mine kjoler bruger jeg som udgangspunkt et mønster fra Onion. Ønsker jeg mere vidde i den nederste del af kjolen, bruger jeg en mønsterdel med mere vidde i, lavet efter en rigtig god vejledning som May har lavet.
Mine kjoler har ofte en eller anden detalje, som her ved halsudskæringen, og opslag nederst på ærmerne, som ofte er trekvartærmer.

2 kommentarer:

  1. Ihh hvor er den skøn den kjole, hvor finder man de stof med lakridkonfektprint ?? Har ledt efter sådan noget længe 😊

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...