søndag den 8. august 2010

Lys forude..

Ikke at jeg lige nu er særlig optimistisk omkring det der lys, men jeg har, langt om længe indset at jeg har brug for hjælp. Indtil for nylig har jeg tænkt og vitterlig også troet på, at jeg selv kunne klare det! Men jeg kunne godt fornemme at min adfærd på den ene og anden måde råbte hjælp mig... En ualmindelig sød sagsbehandler på kommunen lyttede til mig, og satte lynhurtig ting i værk. Sidste uge var hård, utrolig hård ved mig, men på sigt ved jeg og tror på at det lykkes for mig at komme på den anden side igen. Jeg VIL.. Heldigvis har jeg meget glæde af AG, som henter mig ind imellem og åbner sine døre for mig. Vi har jo de samme interesser og ved fælles hjælp holder vi hinanden oppe.
I morgen skal jeg til møde med en vejleder, hvor vi sammen skal tilrettelægge hvilke tiltag, i kommunens tilbud om aktivering af sygemeldte, der passer til min situation. 10 timer om ugen skal det ende med, udover psykolog og fys, som tilbyder stresshåndtering og afspænding. På forhånd ved jeg at de fleste timer kommer til at foregå i motionscenter, så jeg har været ude og investere i tøj til dette formål.

3 kommentarer:

  1. Hej Gitte!
    En person tæt på mig har fået samme tilbud og er superglad for det. Held og lykke.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Rigtig godt for dig at der er nogen der vil hjælpe, når du har brug for det.
    Held og lykke.
    Knus og kram herfra.

    SvarSlet
  3. Dejligt at læse at du har været heldig og ser fremad, det bliver nok en svær tid men jeg tror på at du kommer igennem den.
    Knus
    Helle

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...