tirsdag den 10. august 2010

Opstart..

I går mandag var jeg til møde med min vejleder på Arbejdsmarkedscenter Nord, og vi skulle sammen lægge en plan for mine 10 timer om ugen. Endnu en meget positiv oplevelse af personalet i dette projekt. Dejligt at man med det samme fornemmer at hun er her for mig. Vi fik sammen lavet en plan og der er allerede opstart i dag, og som jeg glæder mig, med kreativt værksted. Ikke at jeg jo sagtens kan være kreativ her hjemme, med alt mit kreative rod, men der er noget socialt inde omkring det. Og jeg kunne se/fornemme, at vi skal i smykkeafdelingen i dag.
Selvom jeg glæder mig har jeg det ikke godt med at skulle ud af døren, for hvilke mennesker skal jeg møde, er det nogen der kunne finde på at 'spise' mig? Kan jeg huske hvor jeg skal stå af bussen, hvor lokalet ligger osv osv. Er tilmed bange for ikke at nå bussen. Det er rigtig træls, men mon ikke det hjælper på sigt?
Jeg vil forsøge mig med en masse positive tanker og så kan jeg vist ikke gøre andet lige nu...

Tak til jer som har skrevet kommentarer til mine foregående indlæg.. Og til de mails jeg har modtaget. Jeg læser dem og læser dem igen. Og igen. Lige pludselig magter jeg at kommentere og er så småt i gang igen hos jer skønne bloggere, som giver så meget glæde..

6 kommentarer:

  1. *kram* Du tager dem med storm! :o)

    SvarSlet
  2. Jeg håber, det bliver en positiv oplevelse:-)

    SvarSlet
  3. Du gør dig selv ære :)
    kram fra
    mette

    SvarSlet
  4. Jeg genkender din uro..... g du kmmer igennem den g får en dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  5. Bettina, Fru Karh, Mette og Siffe, Jeres søde kommentarer kom med i baghovedet da jeg tog afsted, og det blev selvfølgelig en rigtig dejlig eftermiddag sammen med et par stykker andre i samme situation :-)
    Vi knyttede armbånd af nylonsnor, og selvom jeg da har knyttet her hjemme, kunne jeg ikke huske hvordan man gjorde, så det blev lige genopfrisket :-)

    SvarSlet
  6. Godt at du havde en god dag.
    Jeg er sikker på at du får mange flere af dem :-)

    Knus og kram.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...