tirsdag den 26. juni 2012

Lidt flere farver..

Efter en tur i Stof og stil i går med den søde Henriette, hvor jeg købte voksdug til mit lille bord ved 'strikkestolen'. Synes det trængte til lidt kulør, udover det jeg altid dænger bordet til med.

Sådan så det ud før.

Og sådan ser det ud nu.

Men nu har jeg jo ikke det vilde værktøj, så jeg måtte op i byen efter tegnestifter. Mig, tegnestifter og en hammer er ikke nogen god cocktail. For hver stift jeg fik slået i, bukkede jeg også én, og jeg skal love for bandeordene fløj om mig, især når jeg ramte mine fingre, men nu står bordet flot og indbydende. Der er ingen grund til at kigge det efter i sømmene, men måske jeg engang skal byde en handymand på kaffe, og bede ham huske en hæftemaskine eller hvad det hedder!

12 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud :-) Hvad med tæppet på stolen er det et halvfærdigt projekt ?

    SvarSlet
  2. Kære Gitte
    Hvor ser det altså hyg'ligt ud :0).
    Også selv om det har voldt dig lidt besvær .... Farver gør os glade og dit hjørne må absolut gøre dig glad :0)
    Hyg'ligt med en tur i stof og stil -

    SvarSlet
  3. Det ser så hyggeligt ud ;-)

    SvarSlet
  4. Ihhh, du bor skisme da så pokkers hyggeligt - uanset om der er tykke fingre og knækkede tegnestifter! SÅ hyggeligt, Gitte!

    SvarSlet
  5. Iiihh og du har flyttet lidt om. Det glæder jeg mig til at se rigtigt om et par uger :-)

    SvarSlet
  6. det ser super fint ud, sikke en forandring, selvom det ikke er så meget.

    SvarSlet
  7. Kære Gitte
    hvor ser der hyggeligt ud, utroligt hvad farver kan gøre.
    Forøvrigt, et rigtigt hyggeligt kreahjørne du har.
    Knus Jo

    SvarSlet
  8. det ser bare hyggeligt ud :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  9. Det blev da rigtig godt!!
    Jeg vasker stof endnu :o)

    SvarSlet
  10. Tak for jeres søde kommentarer <3
    Jeg er egentlig ved at være godt tilfreds med min stue, men der kan jo altid lige klemmes lidt mere ind her og der :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...