torsdag den 27. september 2012

Ny model..

Jeg har forsøgt mig med en ny boks/taske model. Den er blevet rigtig god og indtil videre har jeg lavet den i to størrelser.

Jeg er vild med stoffet her med blomsterne i de skønne farver. Den kan altså godt stå selv, men væltede lige som jeg ville fotografere den.

Og denne her. Vidste næsten på forhånd, at den ville jeg højst sandsynlig ikke få lov at beholde. Man kender vel sine lus. Og ganske rigtig! Passer også perfekt til den daglige makeup, som lige skal med i tasken når man skal på uni.
Nu vil jeg prøve om den kan klare endnu en forstørrelse, så den kan agere toilettaske, hvor shampooflasker o lign. kan stå op.

15 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fin model. Dejlig anderledes end alle dem jeg har syet. Fin detalje med lynlåsen på siden og lækre stoffer iøvrigt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej søde Gitte
    Hold da helt .... Hvor det vælter frem med lækkerier
    Dine nye bokse er Mega flotte :)
    Med en lang strop kunne de også være flotte som taske :)
    Lav du bare flere af dem i alle mulige størrelser
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin. Hvad mon du har inden i for at den blive så fin stiv og kan stå???

    Begge stoffer er rigtig søde og de bliver meget forskellige.

    Knus

    SvarSlet
  4. De er da helt fantastiske. Den der med stor shampoo-model er rigtig god. Får helt lyst til at gå igang.

    SvarSlet
  5. Jeg kan da godt forstå, at der var afsætning på den nederste med det samme:) Hvor er de fine begge to!

    SvarSlet
  6. Hvor er de altså skønne !!!
    kram Hanne

    SvarSlet
  7. De er super søde, jeg må også have mere af det blomstret stof;-)

    SvarSlet
  8. hvor er de bare søde - og anvendelige.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  9. De er rigtig fine, jeg kan godt lide at lynlåsen ikke sidder foroven, syede en lille bitte pung med lynlåsen sådan , i starten af ugen.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  10. De er super fede! Findes der en opskrift til dem?

    SvarSlet
  11. De er super flotte :-), kan man købe et mønster
    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Hvor er de bare flotte...

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. De er så fine så fine :O) og den blå med blomsterne ligger her hos mig nu, og er taget i brug :) jubiiii ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...