torsdag den 3. april 2014

Regnbueleg, rød..

Liv har startet en blogleg om regnbuens farver. Jeg har meldt mig og synes det var rigtig sjovt at finde emner. Denne uge er RØD og som udgangspunkt syntes jeg ikke jeg havde så meget i rødt, men jeg blev da klogere.

En rundtur i køkkenet gav ikke det vilde, men der er røde emner. Og en lille outsider, er det røde hjerte hvor der står mor. Det røde symbolisere bla. kærlighed for mig, og netop det at være mor, til lige præcis de 3 skønneste børn i verden betyder alt for mig.

 Her er det en rundtur i kreaværelset og det gav da en del. Her gåes 'all in' og selv den ene ludobrik, den røde clips og knapper fra min elskede bedstemors cigarkasse, er med.

Klik på regnbuen i sidebaren, så kommer du direkte til det indlæg som Liv har skrevet om bloglegen. Her ses også navne på de andre bloggere som deltager.

6 kommentarer:

  1. fed måde at vise den røde farve på - skønne "collager" :-))

    Og tak for ideer.. har endnu ikke meldt mig til legen, men kan jo nå det endnu - i hvert fald gav du mig lige lidt ideer til røde ting :)

    SvarSlet
  2. Du har da mange røde ting og det har jeg sikkert også, når jeg lige kikker efter :) Jeg har overvejet at hoppe med på legen, der er vist rigtig mange, som deltager i denne blogleg :)

    SvarSlet
  3. Ja det er faktisk utroligt hvad man har af rød i gemmerne når det kommer til stykket:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Ih hvor nogle hyggelige røde ting altså! Helt vildt fedt at du har været på 'jagt' efter de røde ting i dit hjem og lagt dem op som små collager. Det er læx stil det der, Gitte :o)
    Ha en god søndag!

    SvarSlet
  5. øj du har mange flotte røde ting :-)

    SvarSlet
  6. Så fine ting i rødt - jeg gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...