tirsdag den 7. oktober 2014

Nye netværk..

Hver anden tirsdag aften mødes jeg med en lille flok, i et rimelig nyt tiltag nye netværk, hvor fællesnævneren er at man har begrænset netværk og føler sig ensom.
Aarhus Stiftstidende har skrevet en fin artikel om tiltaget, som er værd at læse hvis man evt kender nogen som kunne ha' gavn af at komme lidt mere ud, ikke kun i Odder, men det findes i flere større byer og jeg kan kun anbefale det, glæder mig hver gang til at skulle afsted, nogle dage lettere end andre, men jeg kommer afsted. For mit eget vedkommende er det afgørende, at der ikke er for mange mennesker og for meget uro, og det kan der jo sagtens være i de større byer.
Af forskellige årsager, feks på grund af min psykiske situation, som beskrevet i forrige indlæg, har jeg kun et begrænset netværk nu, og med tendens til at isolere mig i min lejlighed, har jeg stor gavn af at komme mere ud, og aftensmaden smager altså lige en tak bedre når man ikke skal spise alene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...