søndag den 31. oktober 2010

Pakkekalender..

Under en oprydning fandt jeg dette broderi kit, som jeg egentlig snart ikke husker hvornår jeg har købt. Kun at det var et år til hobbymesse i Viborg. Det er købt hos Ønskefe som altid har den skønneste stand og masser af skøn inspiration. Deres broderi er lige min stil, sådan Skals præget. I år vil jeg ha broderet julekalenderen. Måske jeg skal lave en aftale med mig selv om, at brodere én pose hver dag, som tallene viser. Det giver 5 'fridage', for der er poser som ikke kræver broderi. Men på forhånd har jeg ihvertfald afgjort at de små transfer der er med, ikke bliver brugt. Måske alligevel, for at give det sidste. Jeg får se! Nu skal de broderes først.

2 kommentarer:

  1. Det er jo ved at være ved den tid, godt at du fandt det frem i god tid.

    SvarSlet
  2. Super søde... og ja lækker stil

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...