onsdag den 6. oktober 2010

Tingel tangel..


Om fredagen er jeg i kreativt værksted på Arbejdsmarkedscenter Nord, og ih, hvor er det hyggeligt! Ikke fordi jeg ikke er kreativ herhjemme, men jeg 'øver' mig i at komme udenfor hjemmets fire vægge, og så er det kreative værksted et inferno for en kreanørd som mig. Der er ikke den ting vi ikke kan fremstille, næsten altså! Sidst blev det til denne fine kæde :-) Jeps, jeg er tosset, jeg ved det heldigvis godt. Men ih, hvor den friskede op på beklædningen den dag, som ellers bare var sort og grå.

Cykelslange med tekst, skal blive til et armbånd :-)
Den virker meget mere selvlysende her på billedet end den er i virkeligheden. Jeg leger en smule videre herhjemme, men stadig en smule begrænset, kan ikke rigtig komme i gang. Men der er noget med jeg snart skal ha lavet lidt armbånd, så jeg må da ha fundet gejsten til det, inden længe :-) 

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...