tirsdag den 25. januar 2011

Morgenhygge..

Jeg er en rigtig hyggefis, ingen tvivl om det! Jeg elsker mine morgentimer herhjemme inden jeg smutter med bussen ind til byen og mit lige nu, dejlige 'job'. Jeg elsker at ligge og lytte til lydene her i opgangen. Dejligt at kunne vende sig om når naboen smækker døren og jeg ved at jeg kan blive liggende. Og den sagte musik fra underboen, og når underboen begynder at hoste, så ved jeg at jeg snart må op. Det bedste jeg har gjort længe, er omrokeringen af værelserne. Nu har jeg fået ro til at sove, men kan høre der stadig spilles om natten inde fra det gamle soveværelse, altså naboerne i næste opgang.

Billedet er fra sidste onsdag hvor jeg havde fri, dejlig solskinsvejr

Jeg nyder at jeg stille og rolig kan drikke den første kop kaffe, med at læse mails, blogge og kigge rundt på Facebook. Jeg nyder den stilhed der er, og ingen radio eller lign. Jeg nyder lyden af uret på det gamle skab. Og så går det løs derefter, inden jeg smutter ud af døren.

Kan I alle ha en dejlig dag derude.

3 kommentarer:

  1. jamen tak i lige måde da ;-), og lad os håbe solen snart vil skinne sådan igen

    SvarSlet
  2. Tak i lihe måde - det lyder som, en rigtig dejlig morgen!

    SvarSlet
  3. Sikke da et dejligt lys der er i din stue :-)
    Kan godt forstå du hygger dig.

    Håber du har haft en rigtig god dag, og at vi ses på torsdag!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...