mandag den 15. september 2014

Brostenspynt..


Det lyder lidt tosset, men ikke desto mindre lod jeg mig inspirere til, at hækle omkring en brosten/chaussesten, først så jeg et billed på Pinterest og sidenhen i et tillæg til Hendes Verden nr 27/2014. 


Jeg burde hækle én mere, til den anden side af bøgerne, men det var lidt bøvlet og hver gang jeg får en hæklenål i hænderne, spænder jeg så meget at det altid ender som myoser i nakken, og det skal jeg lige vurdere om det er dét værd. 



Det er jo ingen hemmelighed, at jeg elsker de hæklede grannys og synes de er så fine til lidt af hvert. 

Hvad synes du?

6 kommentarer:

  1. Jeg synes det er helt vildt fin!!
    Måske jeg skulle lave et par stykker til dørstoppere :-)

    SvarSlet
  2. Den er skøn. Fandt du lige en brosten på vejen ? :-) :-)

    SvarSlet
  3. Jeg syntes det er en genial ide.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Super flot. Kunne jeg hækle ville jeg lave sådan et par stykker :-)
    Knus kusine Dorthe

    SvarSlet
  5. Jeg synes den er fin - en genial bogstøtte til et krea menneske som du :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...