fredag den 12. september 2014

Siden sidst..

Atter engang er bloggen blevet forsømt, men det prøver jeg da på at råde bod på, ved at vise en sammenblanding af de billeder jeg har taget de sidste måneder. Mange af dem er vist på IG og Facebook, men for at komme i gang igen på bloggen, har jeg valgt at vise billederne her også.


Hvis der nu sidder én derude og higer efter den stribede cardigan i centrum af billedet, så er den rent faktisk til salg for 600,- Det er str. XL og den passer mig fint, farverne er bare for meget for mig, som normalt går i gråt og sort. Send gerne en mail.

1 kommentar:

  1. Den er godt nok fin, det er ærgerligt at jeg ikke lige har 600 kr. som studerende er der desværre ikke råd til som meget...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...