torsdag den 4. februar 2010

Ferie ferie ferie..

I morgen afslutter jeg skoleopholdet for denne gang. Der afsluttes med en prøveprøve i faget ernæring. Jeg er en smule nervøs. Ikke som sådan, men det der gør mig nervøs er usikkerheden omkring hva der skal foregå. Og sådan er det vel altid med prøver eller eksamen.
Når jeg har fri i morgen har jeg så 2 ugers ferie. Jeg glæder mig, for sidste år havde jeg faktisk ikke ferie. Jeg var sygemeldt ad flere gange, men har ikke holdt ferie. Der er mange ting der skal falde på plads i min ferie. Ting som gerne skal gøre min fremtid sikker, ihvertfald hvad angår min uddannelse. Jeg glæder mig. Faktisk rigtig meget! Jeg er langt nede psykisk, og tænker og tror nu på, at det ikke kan blive værre.
Men ih hvor jeg glæder mig til at holde ferie!! :-)

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie. Jeg håber, du får alt det ud af den, som du gerne vil.

    SvarSlet
  2. Pøj pøj med eksamen og rigtig god ferie !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...