onsdag den 21. december 2011

Ny strikkebog..

Ikke at jeg har fået en ny strikkebog, men på messen i Fredericia talte jeg med Lotte Kjær, som kunne fortælle om en ny bog hun havde på vej. Nu har jeg bladret i den og flere modeller falder i min smag, så mon ikke jeg er nødt til at sætte netop denne bog på ønskelisten også! Den sidste model jeg har strikket af Lotte Kjærs design er Hun hedder Henny, som bare er super god.
Hvis nogen sidder derude og kunne tænke sig at købe bogen, ved jeg at den kan købes hos Fandango, lige her men selvfølgelig også i butikken i Aarhus.

2 kommentarer:

  1. Jeg bliver ved med at prøve :)

    SvarSlet
  2. Hej Søde Gitte !
    Kan du se, jeg kan kommentere hos dig nu, endelig langt om længe, hurra.... Nårh jeg skal skrive masser af søde, rare og gode kommentarer til dig den kommende tid !! Knuz Birgit

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...