tirsdag den 6. december 2011

Ny måtte..

Denne måtte er hæklet til mit soveværelse, og jeg tror lige jeg skal håbe på at jeg kan få et nøgle mere. Den er lige i det mindste, egentlig stor nok til formålet, men ikke stor nok alligevel. Måske jeg bare skal se tiden an, den skal fugtes og spændes lidt ud, men det er ikke nemt, når min plade jeg bruger til udspænding, hænger i stuen som opslagstavle! Og den bliver der ikke rørt ved, før en ny er klar.


Dette nøgle Zpagettigarn er anderledes end det første jeg købte. Dette er strækjersey og bestemt ikke rart at hækle med. Jeg var startet på en p 12, som til badeværelsesmåtten, men måtte finde p 15 frem og det gjorde det lidt nemmere, men det er meget hårdt, så jeg vælger nu uden stræk fremover, for jeg er helt sikkert ikke færdig med at hækle måtter. Jeg synes de er tilpas fine, med et råt look, som passer perfekt her til jomfruburet.


4 kommentarer:

  1. Wauv for en lækker måtte du har lavet. Du har været rigtig flittig her på det sidste .....håber du er ok?
    Kram Hanne

    SvarSlet
  2. Den er da vildt lækker din måtte. Ærgeligt at garnet var hårdt at hækle med, men resultatet er flot.

    SvarSlet
  3. Vi har garnet i forretningen, hvad er det du mangler?? Måske jeg kan hjælpe??

    Er vild med din ide, og håber at jeg selv kan lave en på et tidspunkt :)

    Knuuuus

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk - det er da en helt fantastisk idé!!!!
    Kh Karen

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...