mandag den 27. februar 2012

Mandag igen..

Så er det sandelig allerede mandag igen, men pyt med det, når de sidste dage har været fyldt til renden med knus og kram og positiv energi.
Min mandag er startet stille og rolig. En maskine vasketøj er sat over, morgen tv holder mig opdateret, morgenkaffen holder mig vågen og en masse kreative ideer i hovedet, holder mig fra at sætte mig med krimien De glemte piger. Den er ellers så spændende lige nu. Men jeg har en masse planer for resten af denne lidt grå mandag. Først skal jeg ha syet knapper i mini til voksne fra Design Club. Jeg har strikket den uden ærmer og kan næsten på forhånd mærke at den bliver en succes.

4 kommentarer:

  1. et lyder som en ret ok måde at begynde ugen på :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en ret ok måde at begynde ugen på :-)

    SvarSlet
  3. Hej gitte
    Dejlig Dejlig weekend lyder det til ..og dejlig start på ugen ...
    Har du allerede strikket en mini...
    Den bliver helt sikkert en succes ...det er en ihvertfald hos mig :O)
    knus og go mandag♥

    SvarSlet
  4. Det lyder som en dejlig weekend og den helt rigtige måde at starte ugen på :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...