fredag den 16. november 2012

Arghh..

I går måtte jeg melde afbud til nørklerne.. Vi skulle være her hos mig. Den første plade papegøjesmåkager var i ovnen, bordet dækket, lejligheden ryddet op og gjort rent, og pludselig overvældes jeg af hovedpine og kvalme. Efter en halv time må jeg kapitulere og sende en sms ud med aflysning. Øv! Jeg havde glædet mig i 14 dage og forberedt.
Jeg havde måske set det komme, drøner derud af når der er en god dag! Ind imellem glemmer jeg min aftale med mig selv om at fitnesscenteret skal besøges alle hverdage, og efter en pause klør jeg på 3 dage i træk, synes det er SÅ godt, men hvor godt er det, når jeg ikke sover om natten og ikke kan overskue at få mad der passer til aktivitetsniveauet, og får dårlig samvittighed når jeg ikke kan overholde tidspunktet som aftalt med min veninde.
I går væltede læsset så fordi strømmen gik. Ja, det var en sikring der var sprunget, men inden det blev konstateret var jeg ude i panikangst. Troede der var styr på det, men mon ikke dét, og så alle de andre dumme ting der fylder i mit hoved hele tiden, udløste hovedpinen og kvalmen, som forøvrigt stadig driller mig.

For pokker jeg fristes til at råbe LORTELIV, og det er så hermed gjort!

5 kommentarer:

  1. Sender dig et kram og ønsker om at weekenden må give dig lidt ro.... :)

    SvarSlet
  2. sender også lige 1 million kram - så kan du selv tage dem når du har behov....

    SvarSlet
  3. Jeg sender også et stort kram :)og en masse tnaker ....
    håber det det bedste for dig søde Gitte
    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  4. Øv altså. Håber det er begyndt at gå bedre ?
    Kh hanne

    SvarSlet
  5. Tak søde jer... Jeg har det bedre, men surt at der skal så 'lidt' til at vælte læsset!

    Kram til jer <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...