fredag den 15. juli 2011

Noget for noget...

 Jeg havde lige et ærinde hos Fandango i dag. Og ved samme lejlighed kunne jeg lige få mit citron tørklæde med mig hjem.



 Sys har haft det til at ligge i butikken, fra den aften jeg lukkede alle de mange masker af. Så kunne hun vise det frem og folk kunne se der kun gik et nøgle sekku fra Noro til. Og ikke mindst se farverne, som er SÅ skønne.


Og sørme om ikke Sys så siger til mig, at hun vil forære mig et nøgle af garnet, som oprindelig bruges til citron tørklædet. Valgfri farve og gosh, det var svært at vælge, men farven jeg endte med er smuk gulgrøn, næsten som en citron. Som det altså er lækkert, rigtig gramsegarn. Nu skal jeg bare beslutte mig for, om det skal strikkes til en citron eller om jeg skal finde på noget andet.

11 kommentarer:

  1. Kære Gitte
    Hvor er det fantastisk flot. Super farver, det er lige mig. Det skal vist på min to-do liste.
    KH hanne

    SvarSlet
  2. Tak Hanne, eller mormor ;-) Du kan få lov at kigge, røre og prøve mit inden du strikker det. Det er lækkert :-)

    Tak Sonja :-)

    SvarSlet
  3. wauuuuuuuuuuuu hvor er det flot hvor finder man opskriften for det må jeg da bare lave
    Knus Jannie

    SvarSlet
  4. Hej Gitte!
    Hvor er dit tørklæde bare smukt smukt.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Også wauuuuu herfra, og med ønske om at vide hvor man kan finde/købe en opskrift.
    Mvh. Dianna

    SvarSlet
  6. Wow det er super flot det tørklæde :-) dejlige farver man bliver glad i låget af :-D

    SvarSlet
  7. Opskriften linker jeg egentlig til på 2. linie, men den er på engelsk. Slavi har oversat den, og den findes her http://www.byslavi.dk/blog/?p=69

    Tak for de søde ord :-)

    SvarSlet
  8. Whoooo ! I've seen it on pinterest ! And here, I find my answer... Yes it's a Citron shaawl ;-)
    I put your blog on my favorite ones... Your work is cute !

    SvarSlet
  9. din kulørte citron ser superlækkert ud - det kunne godt fristeselvom jg ikke er til sjaler...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...