torsdag den 21. juli 2011

Ny sommer garderobe..

Der skal jo lidt nyt til engang imellem. Jeg har syet en strop kjole, som selvfølgelig passer i farven til min nye bikini, som er lilla. På ginen ligner det egentlig bare en top, men den når næsten knæene.


Det er også blevet til en sort tunika/kjoleagtig overdel. Igen syner den kortere på billedet, men er næsten knælang. 


På den har jeg leget lidt med skråbånd og mine labels, men kan bare ikke rigtig forene mig med det. Måske skal jeg bare pille det af igen. Jeg har syet det på oppe ved nakken. Jeg er ellers rigtig glad for mine nye labels, som jeg købte hos Scannex og valgte en mixpakke, så jeg har modtaget forskellige farver og med forskellige farver 


Hvad synes I? 

6 kommentarer:

  1. Jeg syntes altså det ser stang smart ud ;-)
    Den ide du har med at sætte noget mønstret bagved navnet er genial!

    Og sikke da nogle super dejlige toppe du har fået lavet.
    De er da lige til en dejlig ferie i Italien :-)
    Hav nu en rigtig dejlig tur.
    Vi snakkes ved når du kommer hjem :-)

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Wauv de er flotte dine kjoler og som Tine siger hvor er det smart at sætte mønstret stof bag dit navn.
    Skal du ud og rejse ??
    KH hanne

    SvarSlet
  3. De ser skide godt ud begge to søde ...drønsmarte. Ville ønske jeg kunne sy :-) Håber I får en god ferie.

    Kram Pia

    SvarSlet
  4. Tak Tine :-) Jeg tror det er fordi jeg så synes jeg går og reklamerer med at jeg går i hjemmesyet tøj ;-) Håber det bliver en god ferie, trods alt.

    Tak Hanne :-) Ja, jeg synes at der ligesom manglede et eller andet og fandt på at bruge det mønsterede bånd af forskellig slags, og det giver et lille pift til de korte labels. Sender dig lige en sms senere ;-)

    Tak søde Pia :-) Jeg er også godt tilfreds med resultatet kan du tro, og jeg har den bedste kritiker i huset, Emil er bare kanon til at gi sit besyv med, og siger sin mening, som nu med buler i bikinien, som nu ikke var så slemt alligevel ;-) Synes han!
    Vi skal nok få en god ferie. Det har jeg bestemt at vi får. Og man får vist hvad man ønsker sig.. Hmm. Kram

    SvarSlet
  5. Super flotte kjoler, hvor er du bare dygtig og så har du en super god stil. Dine labes er også flotte.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...