lørdag den 16. marts 2013

Fra gammelt til nyt..

For godt 3 år siden strikkede jeg en trøje sidelæns, i lækkert garn fra Bindestuen i Saltum. Jeg har da brugt den, men hver gang er jeg blevet irriteret over at den ikke sidder pænt i den ene side. Nu er der sat en lynlås i og jeg tror på et nyt liv for denne skønne trøje.

Sådan så den ud før, hvor den skulle lukkes med en broche eller andet lukketøj.


Og sådan ser den ud nu, med den lilla lynlås.

Overlockeren er også blevet luftet. Det første jeg kan vise, er denne lille top, skøn over en langærmet bluse. Stoffet er købt engang i efterår/vinter hos Citystoffer i Aarhus. Flere gange har det været fremme, men lagt tilbage igen og egentlig havde jeg tænkt at sælge det. Da jeg så en dag så en top, i en forretning her i byen, i stof magen til, bare med sort bagstykke, til den nette sum af 899,- kunne jeg pludselig se det smukke i stoffet. Den sidder skønt og kamouflerer så fint 'bulerne'. 

4 kommentarer:

  1. Det er da en rigtig fin sort trøje.Hvor er opskriften fra?
    Jeg kunne godt tænke mig at strikke sådan en.. Hilsen Kirsten.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte
    Super god ide med den strikkede sag :)
    Lækkert med " nyt " tøj :)
    Snestorms Krammer herfra

    SvarSlet
  3. Smart med den lynlås og en top der skjuler bulerne ville også være et hit her

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...