søndag den 13. september 2015

To do listen..

To do listen må droppes. Der er ikke energi til det og jeg må ændre det til ta da liste. De af jer som har været ramt af stress og depression ved sikkert hvad jeg snakker om. En to do liste kan for mig, blive et stressmoment, også selvom det er frivilligt og et ganske godt redskab, til at udfordre sig selv! Men der skal være energi til og det har jeg ikke nu. Jeg har tendens til at slå mig selv i hovedet, over ikke at opnå de resultater jeg gerne vil.
Endnu én af mine kære gode venner, er gået bort og det gør mig ekstrem sårbar, fordi mit netværk og relationer i det hele taget, er meget begrænset.
Et positivt indslag er dog, at jeg er blevet tildelt en ny mentor, det lader til at min egen mentor er sygemeldt længere end planlagt, og med mine udfordringer har jeg brug for støtte. Det har været ualmindelig hårdt uden mentor og til sidst måtte jeg be' om hjælp igen. Inderst inde er det negativt for mig, for jeg vil gerne klare mig selv, men jeg kunne også se at det ikke gik uden, så jeg vælger at være positiv om det!
Det første ta-daaaa er de to små projekttasker, som passer i størrelsen til småtterier som strømper eller karklude projekter. 

9 kommentarer:

  1. MEGA flot, at du tør "skifte målsætning" til en Tá-Da liste.... Fint lille projekt....

    SvarSlet
  2. Ugens bedste idé: En ta-daaa-liste. Den tager jeg til mig (selvom jeg faktisk er glad for to-do-lister, fordi jeg elsker, når jeg får krydset noget af).
    Tak for den idé.

    SvarSlet
  3. Bedste ide jeg har hørt til dato. Ta-da lister er indført hos mig fra i dag. Jeg er også stressramt, så det med at samle på de positive ting er absolut i højsædet. Men TA-DAA ... er da bare det fedeste navn!
    Og virkelig flotte tasker, du har gået lavet.

    SvarSlet
  4. kanon ide at lave det til en Tada.... for det vigtigste er at det fungere for en selv.. og hele meningen med TO-do/Ta-da er jo egentlig også bare at vi får focus på hinandens blogge og hvad vi forskellige laver..

    Sender dig lige lidt positive kram.. Du har vidst dit at slås med.. især med alle de tab du har i omgangskredsen..

    SvarSlet
  5. Bra og ha en plan Aog en plan B...Jeg må også veksle mellom de, uansett ha en kreativ uke, klem fra Beth i Norge

    SvarSlet
  6. God beslutning - hvis sådan en liste stresser dig, så skal den kasseres.

    Rigtig god bedring <3

    SvarSlet
  7. Meget flotte tasker :-) og så smukt farverigt.
    Jeg kondolere, det er trist at miste især når netværket er småt.
    Ønsker dig en rolig kreativ weekend :-)

    SvarSlet
  8. Kender ALT til den situation du står i. Sejt at du får sagt fra, når du kan mærke, at det bliver for meget for dig. Det er et stort skridt i den rigtige retning, at kunne sige fra.... Jeg er meget ked af at høre, at du har mistet en der står der nær. Håber du har en nogenlunde god weekend trods alt.... Kan jeg ikke følge dig via GFC ??
    Kh Christina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...