onsdag den 23. januar 2013

Patchworktæppe..

Her ser I en bunke lapper, alle 16x16 cm. Jeg flytter rundt på dem igen og igen og forsøger at finde det resultat jeg bedst kan li'. Jeg har byttet firkanter i en gruppe på facebook, har ikke nøjagtig tal på hvor mange, men 100 er ikke helt ved siden af.




Alle mine firkanter har jeg syet sammen med en hvid firkant på 16x16 cm og klippet dem igennem på midten. Det hvide synes jeg giver et mere roligt udtryk, end hvis det kun er mønstrede lapper der syes sammen. Ikke at det ikke er pænt, og det får jeg jo også i et andet tæppe, for her på bloggen deltager jeg jo i byt en lap- lap et tæppe via Saras blog.

Tænker om ikke I er spændte på hvordan det ender?

8 kommentarer:

  1. Hold da op - der er noget at holde styr på :o)
    spændende med det tæppe.

    SvarSlet
  2. Kjør på. Dette blir supert!

    SvarSlet
  3. Det må være meget udfordrende med alle de forskellige lapper. Spændende ser det ud og ja jeg er spændt på resultatet :-)

    SvarSlet
  4. Det ser spændende ud. Glæder mig også selv til at komme igang.
    Har du sendt mig nogle lapper?

    SvarSlet
  5. Hej Gitte
    Detbliver vildt spændende at se lapperne syet sammen :)
    Der er jo næsten uanede muligheder med trekanterne
    Kram fra mig

    SvarSlet
  6. Jo jeg er spændt på at se det færdigt. Tror det bliver fantastisk :)

    SvarSlet
  7. Jow for søren da - det er jeg da! Alt imens jeg tænker lidt på MATADOR og snakken om de mange kædebrevslapper til et slumretæppe ... he he he - Nej dine SER virkelig dejlige ud - skynd dig at få det færdigt så vi kan nyde synet... og være godt misundelige! ;0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...