onsdag den 9. januar 2013

Stribevis..

Det nye strikketøj jeg overvejede så grundigt, blev intet mindre end endnu et sort/gråt projekt. Jeg har længe overvejet at strikke en stribet cardigan, overvejet Bredbånd, men der er noget ved snoningen jeg ikke bryder mig om. Helt tilfældigt finder jeg mønstret på denne bluse, som i 2011 havde været i et Hendes Verden. Straks forelskede jeg mig i raglanærmerne og med  +10 masker midt for, satser jeg på der er til opklipning, så jeg ender med en cardigan i stedet. Farverne er sort og lys grå.

Men... Det er ikke det hele, for jeg måtte altså også slå op til den lange cardigan fra Tova. Ville egentlig gerne ha strikket den i rød eller den grønne, men sort vandt i denne omgang.

Billedet er lånt fra Tova.fo

Der er så også slået op til sokker, toe up, men jeg er gået kold ved hælen, igen igen, så de venter. Sammen med benvarmerne og ærmelingen, for nu er de to nyeste projekter mere spændende. Altså!!

7 kommentarer:

  1. Kjempelekker jakke, i en flott farve :)
    Hilsen o klem fra Beth

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne opskrifter du har fundet.
    Er ret vild med den fra hendes verden, men BESTEMT også den grønne.
    Har en stor stor kærlighed til grønne farver.
    God arbejdslyst. Glæder mig meget til at se de færdige bluser.
    Knus Jo

    SvarSlet
  3. Nu er jeg jo vild med grøns, så allerede der er jeg fan af trøjen på billedet, MEN det er altså også en flot model. Faconen er bare super synes jeg.

    Knuus og god fornøjelse med det

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig smuk model !

    SvarSlet
  5. Så kom den på dine pinde - trøjen fra Tova - den er altså også helt uimodståelig ;)

    SvarSlet
  6. Når det er så lækre modeller du er igang med, så er det helt ok at have mange igang på samme tid :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare en flot cardigan fra Tova - glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...