søndag den 27. januar 2013

Loppetorvet igen igen..

Jeg har før nævnt loppetorvet, som ligger her i min by. Uha, som jeg elsker den 'butik'. Fredag var jeg der sammen med Susan fra 'mandagsklubben'. Vi havde været en tur i Terapi-hobby i Hasselager og proviantere garn.
Men se lige hvad jeg faldt over, og sådan en skøn lille kommode kan man da ikke lade stå. Et kæmpe ønske længe, har netop været en kommode. Den så nemlig lille ud, i de store lagerhaller og jeg har jo 55 kvm og stille den på! Hmm, sammen med alt det andet selvfølgelig.

Den er placeret nu, på badeværelset og er fyldt op, men det krævede en lille omrokering som generelt, atter engang, har givet lidt mere orden. Og den er perfekt i størrelsen.

I får også lige billedet af de skønne flakoner der hænger på væggen over kommoden. De er eminente til at skjule huller og ujævnheder i væggene., og så ser det da også lidt sødt ud, ikke?

1 kommentar:

  1. Sød ide med flakoner på væggen og en skøn lille komode du har fundet :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...