torsdag den 3. januar 2013

Så strikkes der..

Der er nu altid et eller andet på pindene. Her ses to projekter. Et er overført fra 2012, og et er nystartet. Men jeg tænker jeg er nødt til at startet endnu et op, for det er absolut ikke til at se de mørke masker om aftenen.

Det ene projekt er benvarmere, den gule stribe er markeringen til nr to benvarmer.

Det andet og nye projekt er en ærmeling fra Geilsk, denne skal være ensfarvet så den passer til lidt af hvert. Jeg har strikket to før, men de er aldrig brugt og det mener jeg er fordi de er stribede og ikke passer i min garderobe.
Nu skal jeg bare i tænkeboks for at finde frem til et nyt og lysere strikketøj, og glemme ALT om den cardigan fra færøske Tova, som i mine tanker skal være sort. Men hvad i alverden skal jeg strikke???

2 kommentarer:

  1. Den cardigan må være svær at slå ud af hovedet, den er super flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja netop :) Jeg prøver også, så længe som muligt, at udskyde opslagningen ;)
      Måske jeg bare skal sætte en stærkere pære i lampen....

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...