tirsdag den 11. juni 2013

Brok og ufoer..

Min mening med bloggen var jo ikke at det skulle være en brokkeblog, men en blog om min kreativitet og tildels hverdagslivet, og det er jo her al det brok kommer fra. I går var atter en hård dag, men så er der også 'fri' til torsdag hvor der igen er et møde, med en ny sagsbehandler fra kommunen. Pyyyh, heldigvis har jeg aftalt med min nuværende sagsbehandler, at hun er med ved det første møde.
Jeg har et kæmpe behov for ro og orden omkring mig, så jeg rydder op og forsøger at skabe orden, næsten umuligt på 55 kvm, men jeg forsøger. Ro er også næsten umuligt, pga varmen er jeg nødt til at åbne vinduerne og da jeg bor klods op af fortov og vej, giver det meget uro sammenholdt med støj fra beboerne her. Kunne nogen gange ønske jeg boede på en øde ø. Hmm, men under oprydning kom jeg lige over mine ufoer. Og NU skal der lige gøres lidt ved dem. 

Bare her på stolen ligger 5 ufoer. Plus dem der ligger i strikkekurven, det hæklede tæppe i bomuld, det hæklede tæppe i peruviansk highlandswool og de sokker som også kun er halvfærdige.
Og så er der jo også alle ufoerne ved symaskinen og dem i patchwork. Gisp! Jeg må altså få gjort noget færdigt nu.  

5 kommentarer:

  1. nu skal du da ikke få stress over dine ufo'er :) De er jo egentlig bevis på at du kan noget og har mod på at gå i gang med nye ting :)

    SvarSlet
  2. Jamen søde Gitte
    Ro på, du når det er jeg sikker på.
    Det er så flotte ting du laver, og jeg håber det kan give dig nogen positiv energi, og ikke stress.
    Knus Jo

    SvarSlet
  3. Brok dig bare. Du har grund til det.
    Men du har også grund til at glæde dig over (og være stolt af) alt det fine håndarbejde, du får lavet.

    SvarSlet
  4. Jeg er bange for at vi er mange der har ufærdige projekter liggende alle vegne. Sådan er det vist at være kreativ. Man får lige pludselig lyst til at prøve at lave noget andet end det man lige er i gang med og så kommer man ikke rigtig tilbage til det første igen. Men god ide at få samlet det hele sammen og så ellers få tingene gjort færdige. God fornøjelse!

    SvarSlet
  5. Man er altså ikke en rigtig kreanørd hvis man ikke har mange projekter igang på samme tid, så trøst dig med, at du bare er en rigtig kreanørd, det gør jeg altid selv.

    Når man blogger så kommer der også andet frem end bare det kreative, det er vel en naturlig ting. At blogge for mig er mange gange også at skrive en slags dagbog, og lidt brok her og der, gør da ikke noget, når man husker på at tænke på de gode ting der også er, selvom alle de dumme ting ofte fylder så meget at de overskygger de gode.. :-)
    Håber det går godt imorgen krydser fingre....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...