lørdag den 15. juni 2013

Endnu en nederdel..

Kjolekone det er mig. Eller en kombination af kjole og nederdel. Der er efterhånden sneget sig lidt bukser, stumpebukser på hylderne. Men de bliver altså ikke brugt, føler mig forkert i bukser. Vil så gerne eje et par fede jeans, men det er der ingen grund til, for de kommer sikkert aldrig på. Så jeg fortsætter som kjolekone. 

Endnu engang af gammelt lagerstof. Tænker det er fra Ikea, eller måske var det Stof og stil? 
Også her er der flere muligheder for farver til t-shirt/toppe. 
Måske er der flere nederdele på vej, der er ihvertfald stadig stof i lagerstofkufferten. 

Måske en rød med prikker? Nej helt ærligt, så er det vist nok med én rød nederdel i min garderobe. Men det grønne stykke kunne godt tænkes at smutte gennem maskinen. 

9 kommentarer:

  1. Hvor er de fede dine nederdele, kan godt forstå du vil fortsætte som kjolekone :)

    SvarSlet
  2. flot og farverig- ville også gerne være mere kjole-kone, ender dog mest i bukser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fru Øvig :)
      Du må øve dig og lade bukserne ligge.

      Slet
  3. Jeg er inderst inde en kjolekone som dig, men i de sidste par år har pengene været små og de kjoler/nederdele jeg kan lide dyre så det er blevet mere og mere bukser igen. Lige bestemt den model du viser her er lige mig og mon jeg dog ikke kunne finde ud af at sy den ?....hvor finder jeg det mønster henne, jeg har vist aldrig været i en stofbutik :)

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med dine nederdele Gitte. Jeg har i mange år været kjole-pige - men er nu på vej til også at være nederdele-pige - og dine nederdele inspirerer mig klart og sikkert på at gå den vej. Er det med elastik eller linning ? Er det muligt for en sy-novice som mig selv at lave noget lignende ? Det må prøves..... dejlig inspiration :-)Kram

    SvarSlet
  5. Jeg ville så gerne være mere kjolekone, der hænger flere flotte kjoler i skabet - men jeg glemmer at bruge dem.....

    SvarSlet
  6. Hej:)
    Hvor er dine nederdele bare flotte. De har et flot snit og jeg synes du er utrolig modig med hensyn til farverne. Jeg er også mest til nederdele, men er ikke kommet igang med at bruge så mange farver. Så det øver jeg mig lidt i..

    Go' søndag til dig:)

    SvarSlet
  7. Hvor er den skøn, din nye nederdel. Får da helt lyst til at komme igang med at øve mig på symaskinen (mine evner er meget små i den henseende).

    Jeg har mange kjoler og nederdele og kun ganske få bukser; bukserne er dog gode på job så helt undvære dem kan/vil jeg ikke, men ellers er jeg bestemt også mest til kjoler!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...