torsdag den 6. juni 2013

Sådan..

Ansøgningen med alle bilag skal afleveres i dag. "Du trækker bare et nummer og sætter dig og venter til det er dit nummer der bliver råbt op". Åh ja, det er SÅ nemt at sige når man er velfungerende, men ikke for sådan én som mig. Men hva', de har nok allesammen set mig stå og tude udenfor, når jeg ikke har kunnet gå ind ad døren. 
Måske jeg bare skal få det overstået. Og så har jeg da en hel uge, inden jeg skal derover igen til samtale, og det er oven i købet en ny sagsbehandler! 



12 kommentarer:

  1. Så er "det værste overstået" du har sat ord på din angst..... Jeg hepper og skubber "kærligt" bagpå...... Så du kommer ind ad døren.

    SvarSlet
  2. kom så Gitte !! du kan godt !! held og lykke, :)

    SvarSlet
  3. Tak I to for at heppe og tro på mig <3
    Jeg gjorde det, jeg kom ind ad døren og jeg trak nummeret og ventede til det blev min tur. Men pyyyh, det var hårdt! Dagen endte med hele 3 ubehagelige situationer, hvilket er ALT for meget for et skrøbeligt sind, men nu er de skrevet på listen, som udført og det gjorde godt...

    SvarSlet
  4. Du er da vildt sej :-) godt gået :-) bliver sku stolt trods jeg ikke kender dig :-) for ved det er mega svært, men bliver nemmere, når man sætter ord på.
    God vind fremover :-) hepper på dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine ord og tak fordi også du hepper på, det gør det lidt nemmere.. Trods alt! :)

      Slet
    2. Håber du kan nyde din weekend bare lidt :-)
      Alle de møder dræner nemlig :-) har du nogen med som kan være din positive energi til disse møder? Har selv haft brugt det. Og det hjalp mig. Så måske kan du gøre brug af det samme :-) Rigtig meget positiv energi sendes din vej :-)

      Slet
    3. Tusinde tak!!
      Jeg har en veninde med til nogle af møderne, men problemet er at jeg VIL selv og har SÅ svært ved at bede om hjælp...
      Rigtig god weekend til dig og tak igen.

      Slet
  5. Sådan, godt gået, nu kan du trække vejret lidt igen. En lille trøst... nogen gange kan det være til det bedre at skifte sagsbehandler... Det gjorde det for mig. Knus, og nyd nu weekenden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Connie <3
      Jeg ved jeg har en hård uge i møde, så jeg vil forsøge at nyde weekenden og trække al den positive energi af den som muligt.
      Har en aftale med begge sagsbehandlere, og håber det letter processen lidt..

      Knus og god weekend :)

      Slet
  6. Du er sej Gitte. Er stolt af dig.
    Knus fra din kusine Dorthe
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak kusine Dorthe <3 Savner dig..
      God weekend til dig og fam.

      Knuuus

      Slet
  7. Jeg hepper også med her fra sidelinjen. Håber du har haft en dejlig weekend og samlet energi.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...