torsdag den 13. juni 2013

Den nye sagsbehandler..

I dag skulle jeg møde min nye sagsbehandler, og sikke da et dejligt menneske. Kunne med det samme mærke, at hende var jeg tryg ved og vi blev lynhurtig enig i, at jeg skal skrives op til en mentor, en kvindelig mentor. For pokker det har lettet mit sind en smule, ikke at jeg er stolt over at jeg som 44 årig har brug for en mentor for at komme videre, men tilsyneladende er det dét der skal til!
Nu ser det en smule lysere ud på den front, og det glæder jeg mig over lige nu.

Et gammelt armbånd blev fundet frem i morges, det kunne lysne lidt op i mit sind imens jeg sad og ventede på kommunen.

14 kommentarer:

  1. Så er det derfor solen skinner nu <3 <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det siger vi da bare det er Heidi <3 <3

      Slet
  2. Åh det var dejligt, det betyder alt, at det menneske der sidder overfor en, er en der kan give tryghed. Held og lykke fremover.
    Det skurer lidt i mine ører, at du dunker dig selv i hoved. Prøv og øv dig i at tænke positivt om dig selv, det gør vi andre. Dejligt at de er nogen, der kan hjælpe dig, det er det vi betaler skat til her i Danmark. Vi bestemmer ikke selv, om vi får brug for det. Vh Lykke

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt for dig, at du kan være tryg ved den nye sagsbehandler - det er vist ikke mange forundt. Og du har veje til at finde lys i sindet - ski'godt!

    SvarSlet
  4. Det er overhovedet ingen skam at have brug for en mentor - jeg tror faktisk at mange flere kunne have rigtig god brug for det i ny og næ, og vi kunne samtidig også lære at være hinandens mentorer til tider. Syntes det er skønt at der er mulighed for at få en, så glæd du dig over din fremgang og se positivt fremad!

    SvarSlet
  5. Dejligt med en god og forstående sagsbehandler, det betyder meget man føler sig godt tilpas. Lyder som en rigtig god idé med en Mentor og ikke spor flovt. Stort knus til dig.

    SvarSlet
  6. Dejligt at du trak et heldig lod og fik en person der var skøn som kunne se tingene fra din side :-)

    SvarSlet
  7. Mentor - coach, måske lidt samme opgave, og er du klar over, hvor meget coachen Sofia Manning tjener? Meget og det gør hun, fordi mange mennesker har brug for hendes hjælp. Mennesket er ikke bygget til at klare problemer selv/alene, vi har brug for hinanden.
    Jeg håber, du får en mentor, du har god kemi med. Held og lykke.
    Mvh Tine

    SvarSlet
  8. Fantastisk at du nu møder et menneske, du føler dig tryg ved. Held og lykke - jeg hepper stadig........

    SvarSlet
  9. Dejlig læsning :) Godt du har fået en sagsbehandler du føler dig tryg ved. Håber på at også din mentor bliver den helt rigtige for dig :)

    SvarSlet
  10. hvor dejligt at læse, at du har fået en god sagsbehandler og det er da en rigtig god idé med en mentor.

    SvarSlet
  11. Dejligt at høre, og tag du bare imod al den hjælp du får tilbudt.

    SvarSlet
  12. Tak for jeres søde kommentarer <3
    Jeg skal godt nok vænne mig til tanken, og synes jo andre har større behov end mig! Men nej, jeg må forsøge at tænke at JEG har brug for det. Der er ventetid, så det er spændende hvornår jeg er heldig. Og håber inderligt det er en jeg kan være tryg ved!!
    Tak igen for jeres ord, de betyder mere end i tror <3

    SvarSlet
  13. Dejlig at du får den hjælp du har ret til og brug for :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...